lunes, 5 de julio de 2010

SEMPRE T’ESPERO

Jo t'estava esperant.
A l’hivern acostant-se la primavera,
l’onzena setmana de l’any,
fent-li un pols al temps
per sobre de tot l’estimable.
Jo t’estava esperant.
A l’abecedari, a la lletra onzena.
Al passadís darrere els teus passos,
a les tardes de jugar a pilota o
tapat sota la manteta del llitet.
Jo t’estava esperant.
Amb les presses del temps que marxa,
per fer-te un comentari molt agraït,
esperant les notes aprovades a l’escola,
envoltat del teu somriure sincer
quan puges a dalt dels cavallets.
Jo t’estava esperant.
Amb la teva llum i la teva ombra,
quan la pluja para i apareix molla,
amb el ressorgir de la teva primavera,
amb la dignitat que tens, de bon viatger,
amb la carícia d’un petó a l’orella.
Jo t’estava esperant i t’esperaré.
Quan es facin grocs els colors de la tardor
a sobre el penya-segat dels records.
Quan els meus ulls estiguin més apagats.
La pell es torni fosca, faci fum la memòria
i els ossos es facin sorra.
Jo t’esperaré
per donar-te la meva última abraçada
abans que m’arribi l’abraçada de la mort.


Lara Pi

No hay comentarios:

Publicar un comentario